Ремонт рульового управління

Робота рульового управління для більшості автомобілістів – таємниця, покрита мороком і капотом. Зазвичай знання про особливості функціонування даного вузла вичерпуються тим, що при повороті керма в одному напрямку, колеса розгортаються туди ж. Насправді, все набагато складніше. І дізнаються про це більшість володарів транспортних засобів лише тоді, коли виникає необхідність ремонту рульової рейки.

Обертання керма за допомогою спеціального механізму перетворюється в поступальний рух. В результаті, на приводі керовані колеса повертаються в потрібну сторону. Зрозуміло, зусилля, що додається до керма, і зусилля, що додається до коліс, розрізняються істотно. У більшу сторону зусилля перетворюється в редукторах, конструкція яких може варіюватися, залежно від особливостей конкретної моделі. Найчастіше в конструкціях авто використовуються рейкові передачі, що складаються з зубчастої рейки і шестерні на валу рульового колеса. Коли водій робить рух кермом, стійка змішається в певну сторону і за допомогою рульових тяг передає зусилля на колеса. Це одна з найбільш мало вразливих систем авто, але для досвідченого водія немає такого вузла, який не можна було б зламати. Про те, що ремонт рульового керування не за горами, можна дізнатися за характерними ознаками, наприклад – стукам. Особливо вразливі рейки з пластиковими деталями – саме їх швидкий знос призводить до необхідності ремонту. Часто ремонт рульової колонки автомобіля передбачає заміну втулки і регулювання геометрії коліс. Але іноді, в силу конструктивних особливостей деяких моделей, потрібна повна заміна рейки. Зі зрозумілих причин, власникам таких авто Необхідно дуже обережно визначати ставитися до даної системи, в іншому випадку, ремонт рейки рульової вийде для них досить дорогим.

Рульовий привід – ще одна складова цієї системи. Він передає зусилля керованим колесам і забезпечує потрібний кут їх повороту. У конструктивному відношенні, привід складається з тяг і наконечників. Зважаючи на високу і постійного навантаження, ці елементи схильні до швидкого зносу, а тому вимагають уважного ставлення і частих сервісних заходів. Як правило, ремонт рульової тяги включає заміну кульового пальця, чохла або вкладишів. У разі, якщо знос дуже сильний, даний елемент замінюється повністю.

Визначити, що вашій системі рульового управління потрібна допомога фахівця можна за характерними симптомами – патьоки масла з картера, заїдання керма, нетиповим шумів і стукоту і збільшеному вільному ходу коліс. Всі проблеми, пов’язані з рульовим керуванням, вам в зручні терміни і за розумною ціною допоможуть вирішити майстра «СТО Авто».

Записатись
Зворотній дзвінок
Ціни

Команда автосервісу "СТО АВТО" у Львові

Ремонтуємо усі марки автомобілів