Ремонт колінчастого валу двигуна у Львові
Ремонт колінчастого валу двигуна автомобіля зазвичай зустрічається на дуже значних пробігах транспортного засобу. Відзначимо, що деталь є одним з основних рухомих елементів силової установки. Найчастіше компонент розрахований на весь термін служби ДВЗ. Але, звичайно, трапляються і винятки. Прискорене зношування колінчастого валу може бути пов’язаний, наприклад, з підвищеними навантаженнями. Якщо автомобіль постійно експлуатується в максимальних режимах, то вихід з ладу всіх механізмів відбувається куди швидше, ніж це передбачалося виробником. Також негативним чином позначається на запасі міцності компонентів неякісне або несвоєчасне обслуговування. Мастильний матеріал і фільтри, які працюють в двигуні, повинні змінюватися кожні 7-8 тисяч кілометрів, інакше неминучі серйозні поломки.
Призначення елемента
Паливо, яке надходить в камеру згоряння через спеціальну систему подачі, змішується з повітрям і запалюється. Завдяки цьому процесу відбувається виділення енергії, яка штовхає поршень вниз. Так як всі ці деталі через шатуни закріплені на колінчастому валі, здійснюється його обертання. Отже, зусилля перетворюється в крутний момент. Вал проходить корпус мотора наскрізь і має два кінцевика.
Перший з’єднується з коробкою передач через систему зчеплення (якщо машина обладнана МКПП) або гідротрансформатор (якщо встановлений автомат). Таким чином, енергія передається в трансмісію, що і змушує автомобіль рухатися. Другий кінцевик має шків, з яким через ремінний привід пов’язано навісне обладнання. Це дозволяє приводити його в дію. Серед механізмів, що працюють за рахунок цього зусилля, можна відзначити генератор, ГУК, компресор кондиціонера і ГРМ.
Виконання операцій
Ремонт колінчастого валу двигуна у Львові є частиною повномасштабного відновлення працездатності силової установки. Ця процедура вимагає дефектації мотора, що, само по собі, є досить непростою операцією. Самостійні спроби дістатися до цього елемента можуть закінчитися збільшенням ситуації. Тому, не маючи достатнього досвіду, не варто братися за таку роботу.
Ремонт колінчастого валу двигуна поділяється на такі етапи:
· шліфування;
· балансування;
· ремонт шківа;
· рихтування;
· полірування.
Подібні операції вимагають наявності професійного обладнання, ціна якого дуже висока. У кустарних умовах виконати такі процедури неможливо.
Куди звернутися, якщо потрібен ремонт колінчастого валу двигуна?
Доручіть ремонт колінчастого валу двигуна фахівцям з великим стажем. Це дозволить бути впевненим в тому, що відновлювальні роботи триватимуть з дотриманням технічного регламенту. Наприклад, співробітники техцентру «СТО Авто», розташованого у Львові, допоможуть здійснити заходи з гарантією якості. Це дозволить автомобілю отримати великий запас по пробігу, а Вам забути про неполадки ДВЗ.