Технічне обслуговування двигуна у Львові

Технічне обслуговування двигуна — це ряд регламентних робіт, які необхідні для підтримки робочого стану основного агрегату автомобіля. В процесі функціонування деталі силової установки зазнають суттєвих навантажень, які призводять до їх природного зносу. Отже, щоб продовжити термін експлуатації мотора, необхідний своєчасно здійснювати операції, які передбачає виробник. Що стосується регламентних термінів — потрібно розуміти, що концерни вказують єдині нормативи, які не враховують кліматичні особливості регіону експлуатації, а також інших факторів, що негативно позначаються на стані елементів ДВЗ. Звичайно, рівняти європейські умови з українськими не можна, так само як і якість палива і технічних рідин. Також міська експлуатація дає куди більш серйозні навантаження на агрегати. Мотор працює, коли Ви стоїте в пробках, однак кілометраж на одометрі не збільшується. Отже, міжсервісний інтервал слід скоротити.

Робота ДВЗ

Серце автомобіля — двигун — покликаний виробляти енергію для забезпечення можливості пересування транспортного засобу. Відбувається це завдяки спалюванню палива, яке відбувається постійно, коли ДВЗ функціонує. Поршнева група передає зусилля на колінвал, а той, перетворюючи енергію в крутний момент, транспортує його в трансмісію, після чого вона відправляється на приводи. Відзначимо, що робота силового агрегату пов’язана з тертям рухомих компонентів, а також з високими температурами, так як при спалюванні пального виділяється велика кількість тепла.

Для продовження терміну служби компонентів ДВС потрібне використання мастильного матеріалу, який знижує негативні наслідки тертя, утворюючи захисну плівку на поверхні деталей. Термічні навантаження поступово погіршують захисні властивості масла, а також до складу потрапляють дрібні частинки (продукти зносу) і нагар. Саме тому потрібно регулярна зміна мастила ДВС.

Що входить в технічне обслуговування двигуна

Однак масло не є єдиним пунктом, що в ключає в себе технічне обслуговування двигуна автомобіля. При оновленні складу, наприклад, обов’язкове заміна фільтруючого елемента. Відзначимо, що проводити ці операції окремо просто безглуздо — брудний фільтр засмітить свіже масло, а новий дуже швидко заб’ється частинками, присутніми в мастилі. Тому за регламентом ці заходи завжди поєднані. Не можна не відзначити і повітряний фільтр, який перешкоджає попаданню в камеру згоряння дрібних частинок, що містяться в повітрі. Природно, він також має вельми обмежений термін служби.

Розглянемо які зустрічаються операції:

  • Заміна масла;
  • Заміна масляного фільтра;
  • Заміна повітряного фільтра;
  • Заміна свічок запалювання / розжарювання;
  • Заміна антифризу

У вітчизняних умовах експлуатації, якщо автомобіль пересувається по місту, міжсервісний інтервал повинен бути коротше, ніж цього вимагає регламент. Оптимально проводити зміну масла і двох фільтрів кожні 8-10 тисяч кілометрів.

Куди звернутися?

Технічне обслуговування двигуна у Львові не є надскладною операцією, однак правильним рішенням буде доручити її професіоналам. Справа в тому, що досвідчений майстер, виконуючи таку роботу, зможе виявити неполадки, про що обов’язково скаже власникові машини. Наприклад, таким чином працюють співробітників автосервісу СТО Авто, розташованого у Львові. Також тут ціна будь-якої операції тут завжди відповідає її якості.

Записатись
Зворотній дзвінок
Ціни

Команда автосервісу "СТО АВТО" у Львові

Ремонтуємо усі марки автомобілів