Заміна масла в редукторі роздатці

Заміна масла в редукторі і раздатці – це заходи по обслуговуванню важливих агрегатів трансмісії. Мастильний матеріал, заправлений всередину цих механізмів, має обмежений термін служби. Звичайно, він триваліший, ніж, наприклад, у випадку із складом, працюючим в ДВС. Ці пристрої випробовують дещо менший рівень навантажень. Проте і їх буде в повніше досить, щоб привести деталі агрегатів в непридатність. Постійні термічні дії знижують захисні властивості масла. Також неминуче попадання до складу продуктів зносу – дрібних часток, які негативно впливають на рухливі деталі. Отже, відсутність обслуговування приведе до прискореного зносу компонентів, що зажадає проведення складного і дорогого ремонту.

Робота трансмісії

Коробка передач потрібна будь-якому автомобілю, оснащеному ДВС, оскільки цей агрегат міняє передатне число, дозволяючи транспортному засобу рухатися з високою швидкістю, при цьому зберігаючи невисокі обороти двигуна. Подальша схема передачі зусилля безпосередньо на колеса залежить від типу приводу машини. Найпростіша конструкція встановлюється у разі, коли ведучою є передня вісь. У цій ситуації приводи сполучаються з КПП через ШРУСы. Більша кількість ланок містить ланцюг задньопривідної трансмісії. Тут коробка передач через карданний вал передає момент, що крутить, на редуктор, який вже, у свою чергу, розподіляє зусилля на вали.

Якщо ж ведучими є обидві осі, енергія від КПП спочатку поступає в раздатку, яка здійснює її передачу на редуктори, і тільки лише потім зусилля виявляється на приводних валах. Природно, і редуктори, і раздатка є досить складними механізмами, які мають свій власний мастильний матеріал, що знижує згубну дію тертя.

Здійснення заходів

Заміна масла в редукторі і роздатці автомобіля проводиться в середньому кожен 50-60 тисяч кілометрів пробігу. Проте, якщо машина схильна до серйозних навантажень, цей інтервал необхідно скоротити. До складних умов експлуатації відноситься агресивна манера їзди і регулярна участь в офф-роуд випробуваннях. Об’єм рідини, необхідний для заміни, може істотно відрізнятися залежно від моделі встановлених агрегатів. Також варто чітко дотримуватися допусків виробника.

Виконання операцій :

  • Демонтаж зливної пробки
  • Злив матеріалу
  • Промивання агрегату
  • Заправка нового матеріалу
  • Установка кришки

Ціна оригінальних рідин може бути дуже висока. В цьому випадку варто віддати перевагу повним аналогам від відомих виробників.

Вибір техцентра

Заміна масла в редукторі і роздатці авто повинна виконуватися професіоналами. Помилки, допущені в процесі здійснення цих заходів, здатні привести до неможливості штатного функціонування трансмісії. У зв’язку з цим рекомендуємо звернутися до висококваліфікованих співробітників автосервісу СТО Авто, розташованого у Львові. Тут є усе необхідне, щоб вирішувати подібні завдання в найкоротші терміни. Відмітимо, що придбання витратних матеріалів можливе на місці.

Записатись
Зворотній дзвінок
Ціни

Команда автосервісу "СТО АВТО" у Львові

Ремонтуємо усі марки автомобілів