Заміна масла в мостах
Заміна масла в мостах — це регламентна операція, яку слід виконувати регулярно. Подібні заходи дозволять продовжити життя складним агрегатам транспортного засобу. В середньому інтервал здійснення таких робіт складає 50-60 тисяч кілометрів пробігу. Проте, якщо автомобіль експлуатується в тяжких умовах, слід проводити зміну складу частіше — раз в 30-40 тисяч. Наприклад, агресивна манера їзди, офф-роуд і постійне транспортування важких вантажів істотно навантажує систему трансмісії. Відмітимо, що ігнорування здійснення подібних заходів приводить до прискореного зносу рухливих елементів механізмів. Масло під впливом високих температур поступово втрачає свої захисні властивості. Також в складі накопичуються продукти зносу, які працюють як абразив, скорочуючи ресурс елементів.
Робота трансмісії
Передача моменту, що крутить, виробляється двигуном автомобіля, безпосередньо на колеса неможлива. Така ситуація привела до дуже високих навантажень на силовий агрегат, оскільки висока швидкість досягалася б тільки при високих обертах. Щоб адаптувати зусилля, потрібно участь КПП. Цей агрегат дозволяє істотно понизити навантаження на ДВС. Коробка передач може бути як безпосередньо пов’язана з приводними валами (на передньопривідних моделях), так і працювати через редуктор або раздатку. Але тут йдеться про ті моделі, де ведучим осями є задня або обоє.
У класичному розумінні міст є металевою конструкцією, усередині якого працює диференціал. Такі пристрої є прерогативою повноцінних позашляховиків. Проте в середовищі автомобілістів під цією назвою може матися на увазі вісь автомобіля зі встановленим на нім редуктором. Звичайно, тоді мова можете йти про різні класи транспортних засобів.
Виконання робіт
Заміна масла в мостах автомобіля має на увазі придбання нового мастильного матеріалу. Звичайно, ціна оригінальних рідин може бути дуже висока, проте на ринку представлені і немало аналогів. Але застережемо Вам від вибору найдешевших складів від маловідомих виробників. Нерідко вони не відповідають заявленим характеристикам. Використання такої масла не дозволить належним чином захищати рухливі деталі механізмів. Регламентний об’єм матеріалу може істотно розрізнятися залежно від конкретної моделі автомобіля
Розглянемо основні етапи:
- Злив масла
- Промивання механізму
- Заправка нового складу
Слід оглянути агрегат на предмет наявності патьоків. При їх виявленні необхідно запланувати заміну.
Вибір техцентра
Заміна масла в мостах авто вимагає наявності підйомника або, як мінімум, ями. Якщо таких умов немає у Вас в гаражі або ж Ви просто бажаєте бути упевненими в тому, що операції здійснюються відповідно до технологічних норм, доручите цю роботу професіоналам. Наприклад, Ви можете скористатися послугами майстрів автосервісу СТО Авто, розташованого у Львові. Тут є усе необхідне, щоб вирішувати подібні проблеми в найкоротші терміни. Також на місці Ви зможете придбати необхідні рідини і інші.