Технічне обслуговування АКПП
Технічне обслуговування АКПП — це комплекс заходів, який потрібний для підтримки робочого стану найважливішого агрегату трансмісії автомобіля. На жаль, багато водіїв не приділяють цим операціям належної уваги. Багато в чому такому недбалому відношенню сприяють численні заяви виробників про те, що робочий склад, заправлений в механізм, розрахований на увесь термін його служби. Звичайно, сприймати подібну інформацію можна лише як рекламні слогани, що мають віддалене відношення до дійсності. Як і будь-який інший матеріал, що піддається постійним термічним діям, робоча рідина АКПП не здатна виконувати свої функції вічно. До того ж, в її складі з часом з’являються продукти зносу, які здатні забити канали і вивести з ладу такі механізми, як масляний насос. В зв’язку з цим, безумовно, не варто залишати складний агрегат без уваги.
Функціонування системи
Якщо в механічній коробці передач заправлений в корпус склад є мастильним і запобігає виникненню підвищеного тертя елементів під час функціонування агрегату, то у випадку з АКПП все трохи інакше. Тут працює трансмісійна рідина. Тобто, завдяки її присутності з’являється можливість створювати тиск, необхідний для передачі моменту, що крутить, а також зміщення пакетів фрикціонів, що забезпечує можливість зміни передач.
По аналогії з двигуном, велика частина робітника матеріал знаходиться в піддоні картера (менша залишається в гидротрансформаторе). У піддоні встановлений спеціальний елемент, що фільтрує, який запобігає попаданню в складний механізм сторонніх дрібних часток, — різних відкладень і продуктів зносу. Звичайно, він має обмежений термін служби, тому вимагає періодичної заміни.
Виконання операцій
Технічне обслуговування АКПП автомобіля проводиться грамотними водіями кожні 60-70 тисяч кілометрів пробігу. Головною операцією є зміна робочої рідини. Відмітимо, що вона може бути як повною, так і частковою. У першому випадку йдеться або про демонтаж гидротрансформатора (частина складу залишається в нім), або про апаратну заміну (коли за допомогою подаючого пристрою нова рідина витісняє стару). У другому ж міняється рівно стільки матеріалу, скільки вдалося злити природним чином. Потім ця операція може бути виконана ще кілька разів.
Розглянемо основні етапи:
- Злив матеріалу
- Демонтаж піддону
- Заміна фільтру
- Установка нової прокладки
- Монтаж
Ціна такої операції багато в чому залежить від вибраних витратних матеріалів. Проте експериментувати з ними украй не рекомендується.
Вибір техцентра
Технічне обслуговування АКПП авто вимагає участі грамотних майстрів. Невмілі дії можуть привести до серйозних неполадок в роботі трансмісії. Тому не варто братися за виконання подібних заходів самостійно або довіряти роботу гаражним майстерням. Оптимальним рішенням буде звернутися по допомогу до спеціалістів автосервісу СТО Авто, розташованого у Львові. Тут є усе необхідне, щоб вирішувати подібні завдання в найкоротші терміни і з гарантією якості. Також потрібні расходники Ви зможете придбати на місці.