Заміна фільтру АКПП
Заміна фільтру АКПП — це частина заходів по обслуговуванню найважливішого агрегату трансмісії. Відмітимо, що автоматична коробка передач, як і будь-який інший складних механізм, вимагає періодичної уваги до себе. Для підтримки робочого стану пристрою, необхідно проводити регулярне обслуговування. Звичайно, робочий склад тут міняється не так часто, як, наприклад, в двигуні, проте і вічним він також не являється. Разом з ним заміні підлягає і елемент, що фільтрує, який може бути встановлений в піддоні картера агрегату або поєднаний з ним. При середньому рівні навантажень на систему трансмісії, здійснювати подібні заходи варто кожен 60-70 тисяч кілометрів пробігу. Якщо ж автомобіль експлуатується в тяжких умовах, цей інтервал має бути скорочено.
Функціонування агрегату
Автоматична коробка передач вимагає від водія вибрати лише режим роботи — усе інше бере на себе электроника. Тобто, ЭБУ визначає оптимальний ступінь, а також час переходу на наступний (чи попередню). Також повністю автоматизований і короткочасний розрив передачі моменту, що крутить, від ДВС. Робота здійснюється завдяки тиску рідини, яка є присутнім усередині агрегату. Її об’єм і характеристики можуть істотно відрізнятися залежно від конкретної моделі агрегату.
Звичайно, має така рідина і мастильні властивості. Проте в процесі функціонування агрегату все одно відбувається природний знос рухливих деталей. Отже, дрібні частки потрапляють до складу, знижуючи ефективність його роботи. З цієї причини в піддоні встановлений фільтр, що перешкоджає поширенню сторонніх елементів. Відмітимо, що в деяких модифікаціях АКПП він поєднаний з піддоном і, відповідно, міняються ці деталі разом.
Виконання операцій
Заміна фільтру АКПП автомобіля відбувається разом з оновленням робочого матеріалу. Проводити такі операції окремо не має ніякого сенсу. Дрібні частки, присутні в старій рідині, швидко заб’ють новий фільтр, а старий фільтр наповнить свіжий склад сторонніми елементами. Також важливо розуміти, що дешеві расходники рідко здатні належним чином виконувати свої функції, а також мають нетривалий термін служби. В зв’язку з цим не рекомендується вибирати деталі, чия ціна є мінімальною на ринку.
Розглянемо основні етапи:
- Злив робочого матеріалу
- Демонтаж піддону
- Виїмка фільтру
- Установка нового елементу
- Установка нової прокладки
- Монтаж піддону заправка нової рідини
Заміна робочого матеріалу може бути повною або частковою. Річ у тому, що частина рідини неодмінно залишається в гідротрансформаторе
Вибір техцентра
Заміна фільтру АКПП авто, як і інші роботи з агрегатами трансмісії, слід доручати професіоналам. Складні механізми не приймають дилетантського підходу. Тому не рекомендується братися за здійснення подібних операцій самостійно, якщо Ви не маєте належного рівня підготовки. Оптимальним рішенням буде звернутися в автосервіс СТО Авто, розташований у Львові. Тут є усе необхідне, щоб в найкоротші терміни провести комплексне обслуговування трансмісії Вашого автомобіля.