Заміна прокладки головки блоку (ГБЦ)

Заміна прокладки головки блоку (ГБЦ) – це операція, яка нерідко буває необхідна автомобілів з великим пробігом. Звичайно, жоден елемент, в тому числі – ущільнювач, не може працювати вічно. Тим більше, варто враховувати термічні навантаження, які лягають на компоненти ДВС. З огляду на високі температури і неправильну роботу системи охолодження також може статися перегрів двигуна. Це дуже небезпечна ситуація, яка тягне за собою деформацію площині ГБЦ. Природно, забезпечити герметичність сполучення деталей прокладка в цьому випадку не здатна. Також не можна не відзначити помилки, допущені в процесі виконання робіт по ремонту мотора. Наприклад, порушення моменту затягування болтів. Від зайвого тиску прокладка швидко прийде в непридатність. Важливо і використання якісних елементів – дешеві деталі мають дуже скромний термін служби.

Елементи ДВС

Двигун є складовою конструкцією. Головними компонентами ДВС (якщо дивитися знизу вгору) є піддон картера, блок, головка блоку і клапанна кришка. Так як елементи виготовляються з металу, при прогріванні двигуна до робочої температури матеріали розширюються, що може привести до розгерметизації і, як наслідок, витокам мастильного матеріалу і втрати компресії. У зв’язку з цим між складовими агрегату встановлюються спеціальні прокладки, які покликані запобігти подібним ексцеси.

Більшість ущільнювачів виконані з гуми і її похідних. Однак використання такого матеріалу доречно не завжди. Наприклад, між блоком ДВС і його головкою застосовувати гумові прокладки не можна з огляду на дуже високих температурних режимів. Тому інженерами прийнято рішення про встановлення металевих елементів. Відзначимо, що така деталь може бути єдиною (наприклад, у рядних ДВС) або ж їх може бути дві (наприклад, таку кількість необхідно для моторів з конфігурацією V8).

Виконання робіт

Заміна прокладки головки блоку (ГБЦ) автомобіля має на увазі демонтаж головки. Відзначимо, що це дуже трудомістка операція, яка забирає чимало часу навіть у досвідчених майстрів. Отже, використання прокладок, ціна яких є мінімальною на ринку, не рекомендується через їх малого запасу міцності. При установці таких елементів велика ймовірність їх швидкого виходу з ладу, що спричинить за собою необхідність повторно здійснювати заходи із заміни. Отже, вигода від такої покупки буде дуже швидко нівельована.

Розглянемо основні етапи:

  • Демонтаж навісного обладнання
  • Демонтаж клапанної кришки
  • Видалення системи ГРМ
  • демонтаж ГБЦ
  • Видалення старої прокладки
  • очищення поверхні
  • Установка нового елемента
  • збірка

На ДВС, де таких прокладок встановлюється дві, їх вихід з ладу рідко відбувається синхронно. Отже, заміна також здійснюється окремо.

Куди звернутися?

Заміна прокладки головки блоку (ГБЦ) авто повинна здійснюватися професіоналами. Помилки в такій роботі призведуть до неможливості штатного функціонування ДВС. Тому рекомендує уникати самостійного виконання заходів, а також зустрічі з гаражними майстернями. Оптимальним рішення буде доручити цю операцію перевіреним мотористам. Наприклад, Ви можете скористатися послугами автосервісу СТО Авто, розташованого у Львові. Тут є все необхідне, щоб вирішувати подібні завдання в найкоротші терміни.

Записатись
Зворотній дзвінок
Ціни

Команда автосервісу "СТО АВТО" у Львові

Ремонтуємо усі марки автомобілів