Заміна натягувачів і роликів ГРМ

Заміна натягувачів і роликів ГРМ – це операція по обслуговуванню важливого компонента сучасного ДВС. Відмітимо, що подібні заходи зазвичай проводяться в комплексі – тобто, також підлягає заміні і приводний пас. Компоненти системи мають схожий термін служби, тому немає ніякого сенсу двічі оплачувати роботу майстрів (у разі демонтажу роликів ремінь також віддаляється). До того ж, найчастіше доходить до критичного рівня зносу ременя, а не роликів. Треба розуміти, що у разі обриву цього елементу відбувається удар поршнів об відкриті клапани, що призводить до загину останніх. Усунення подібних наслідків має на увазі капітальний ремонт двигуна. В зв’язку з цим необхідно регулярно проводити огляд ременя, щоб вчасно провести його заміну.

Призначення елементів

Система газорозподілу є невід’ємною частиною двигуна. Саме вона відповідає за впускання повітря і відведення відпрацьованих газів. Це процес повинен відбуватися безперервно, коли ДВС запущений. Інакше штатне функціонування мотора буде неможливе. Впускання і випуск потоків здійснюється завдяки роботі системи клапанів. Кількість елементів може різнитися залежно від конкретної модифікації двигуна. Їх приводять в дію розподільні вали (у сучасних моделях їх встановлюється два), які працюють завдяки енергії, що отримується від колінчастого валу.

Зв’язок цих валів відбувається за допомогою ремінного або ланцюгового приводу. Ланцюг припускає також установку зірок, натяжителя і заспокоювача, а ремінь – роликів, які передають зусилля і підтримують потрібне положення елементу незалежно від режиму роботи ДВС. Звичайно, в процесі роботи ці деталі піддаються істотним навантаженням, які ведуть до природного зносу. Це має на увазі періодичну заміну. В середньому ремені працюють 90-100 тисяч кілометрів, ланцюги – 150-170.

Виконання операцій

Симптомами, що вказують на необхідність заміни натяжителей і роликів ГРМ автомобіля, є сторонні шуми при роботі мотора. Відмітимо, що при їх виявленні необхідно в найкоротші терміни звернутися в сервіс для перевірки стану системи. Якщо є присутніми сліди великого вироблення – важливо в найкоротші терміни провести заміну елементів. На щастя, на більшості моделей є прямий доступ до компонент ГРМ, що істотно полегшує процес діагностики.

Розглянемо основні етапи:

  • Демонтаж навісного устаткування
  • Видалення ременя
  • Видалення роликів
  • Установка нових елементів
  • Складання

Для такої операції необхідно підібрати якісні запчастини. Відмітимо, що ціна деталей може істотно відрізнятися залежно від виробника.

Вибір техцентра

Заміну натяжителей і роликів ГРМ авто варто доручати грамотним фахівцям. Це непроста робота, результат якої відіб’ється на функціонуванні усього силового агрегату. Отже, не рекомендуємо звертатися в гаражні майстерні. Відмінним рішенням стане поїздка в автосервіс СТО Авто, розташований у Львові. Тут є усі умови, щоб виконувати подібні операції в найкоротші терміни і з гарантією якості. Також усі потрібні запчастини і расходники Ви зможете придбати на місці, що заощадить Ваш час.

Записатись
Зворотній дзвінок
Ціни

Команда автосервісу "СТО АВТО" у Львові

Ремонтуємо усі марки автомобілів